Hanımlar merhaba 5+3 günlük gebeyim gece hiç bişey yokken çok açık pembe lekelenme geldi peçeteye daha sonra hemen hastaneye gittim hastanede birkaç damla kahverengiye dönük aktı hemen ultasyınla ve vajinal ultrasyonla baktılar kesede bozulma yok dedi düşük tehlikesi var Protestan başladı hemen 200mg ağızdan içim rahat etmesi Zeynep Kabil’e gittim orada da baktılar bi sorun yok kanama devam etmiyor şuan dedi progestanı kanaman olursa ağızdan olmazsa fitil olarak kullan dedi başına gelen var mı çok korkuyorum