Merhaba anneler 39+2 hamileyim bugün kontrol vardı ve bebeğin suyu baya azalmış 1 cm açıklığım var. Pazartesi sabah tekrar görecek doktor ve sancı yoksa suni sancı verecekler. İlk bebeğimde kendi sancımla doğurdum ozaman bile çok zordu suni daha zor biliyorum. Ve sorum şu suni sancı alır almaz epidural isteyebilir miyim ? Ve yarın sancılarım başlasın diye neler yapabilirim öneriniz var mı ? Baya korkmaya stres yapmaya başladım 😥😥😥