Tuba78 aynı ilaçları kullanıyorum 11. Haftada basıma gelmişti sadece 1 defa oldu bir daha tekrarlamadı bende 15+4 üm şuan , olduğunda hemen dr umu aramıştım çok endişelenmiştim drumda hemen gel bakalım demişti gittiğimde hiç bir sorun yoktu dr bazen olabildiğini söyledi bu tarz kanamaların ama bence sende hemen baktır için rahat etsin cnm