Asi_0658 Merhabalar bu ay gebeLige dair tüm belirtilerim var kasik ağrısı bel agrisi ara ara mide bulantisi midede gaz gogusLerde hassasiyet yarin adet günüm olduğu icin bugün eşime test aldırdım ikiside negatif çıktı acaba bhcg baktirsam **çıkarmi ? ******
Berfff2 Asi_0658 ben adet günü erken gebelik testi yaptırmıştım cok hafif cıkmıştı cizgi hemen kan vermeye gittim sonuc 235 çıkmıştı
Serguzest Asi_0658 ben adetim geciktikten 3 gün sonra test yaptım negatif çıktı.adetlerm düzensizdi zaten dedim heralde gecikti 15 20 gün gelmedi dayanamayıp tekrar yaptım bu kez hamile olduğumu hemen belli etti testler herzaman doğru olmuyor gerçekten yada erken olduğu için göstermiyor
Deletedmom0990 Berfff2 olabilir bende erken testleri yaptım iki gün geçmişti üçüncü gün kan verdim 267 çıkmıştı
Asi_0658 Kedili_Anne insaallah bendede vardır yaptıgım testlerden birinde cok silik bir çizgi görünüyor normalmi bu 🤔
Kedili_Anne Asi_0658 eğer test çok beklemediyse siliklik de iyiye işaret canım. İdrar testlerinde duyarlılık 20 oluyor. Yani beta hcg değerin 20 altında ise çizgiler belirmiyor. Ama kanda 5 üstü pozitif diye geçiyor. Belki daha çok yenidir.