lemanhatice Kızlar 32.haftaya girdiğimden beri bebeğimin hareketlerinde bir durgunlaşma var, hareket ediyor fakat eskisi kadar güçlü ve çok değil. Sizce normal mi?
1234567bsr- lemanhatice al bendende o kadar bende az önce başlık acmıştım. Benım ki 5 gün önce felan bas asagıya dönmüş. Sanırım yerı daraldıgından oluyor. Bende endişelenıyorum
Sevincakarsu lemanhatice benimde aynı canım ama en azindan hareket ediyor hiç birşey hissetmezsen o kötü.. bu arada bebeğinizin kilosu kaç 🤔
Ezgice lemanhatice 32+5 im bende bebeğimin tekmeleri azaldı ama kasılmaları yer değiştirmeye çalışmaları arttı. Son haftalar artık yerleri daraldı büyüyorlar canım ondan. Ama öncekine göre çok çok azaldıysa doktoruna sorabilirsin zamanla bebeklerimizi tanıyoruz zaten anlayabilirsin bence 🤗
Tlysfk lemanhatice 33+1 haftamdayım ama ben hep hissediyorum ya belki izne ayrıldım bu hafta ondan haraketlerini daha çok hissettim. Ama bebek büyüdükçe yeri kalmıyor nette de haraketlerini azalacağı yazıyordu☺️
lemanhatice 1234567bsr- eskiden çok güçlü tekmeleri vardı canım mesela şimdi gerçekten daha güçsüz hareket etmiyor diyemem ediyor hamdolsun ama böyle olunca merak etmiyor değilim
Linosum lemanhatice bende suan 35+3 teyim 32. Haftaya girdiğimden beri hareketleri yavaş dun doktora gittim yeri daraldı ondandir her seyi cok iyi dedi sadece hiç hissetmemeye baslarsan koyu akintin ve fazla agri olursa hic durmadan gel dedi
Pispispis_06 Kızlar ben de 33+1 oldum bugün. Ben de şöyle bir gözlem yaptım kendimce 😊 eskiden tekmeleri çok kuvvetliydi ama bu ara tekmeler ve şiddeti azaldı ama içimde yer değiştirmeleri arttı hareket ettiği sürece sıkıntı yoktur inşallah.
lemanhatice Sevincakarsu canım en son bir ay önce gitmiştim doktoruma kontrolüm Çarşamba günü o zaman söylerim inşallah☺️ Sizinkisi
Selcen Bende 31 haftanın içerisindeyim ve iki gündür benim ki de az hareket etmeye başladı bende çok endişe ediyorum köpürtülse oluyor ama ara ara
lemanhatice Ezgice evet canım karnımdaki gerilme hissi başını yada poposunu yasladığı vakitler oldukça çok ama güçlü bir tekme bekliyor sanırım insan 😂
ilooshhh ben 33+2 haftalıgım ve bebek hiç durmuyo ordan oraya dönüyo bende tam tersi oldu dahada arttı hareketleri 🤷♀️
lemanhatice ilooshhh bizimde 32.haftaya girene kadar öyleydi canım sonra biranda durgunlaştı yavrum 😂
lemanhatice Tlysfk anladım canım zaten ev içerisinde yorulmadığımız günlerde daha net hareketleri dışarı çıkınca bi sessizleşiyorlar 😂😂
Baloglum93 Biz 33+1 iz hareketleri çok belirgin yürürken bile hareketleri fark ediyorum dışardan da görülüyor