Tgcy Test yaptım kızlar beta 79.37 çıktı 🙏🏻🐣 Rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin inşallah bundan sonraki süreçtede rabbim yar ve yardımcımız olsun🥰
Sermec Tgcy benım ilk degerim de böyle cıkmıştı adetten 3 gun önceydi sanırım su an 27+3 haftalık hamıleyım hayırlısı olur inşallah 🙏 🙂
Ayse_okyel Tgcy benimde dündü günüm hala ne gelen ne giden var . Umut işte bekliyorum 😇 hayırlısı olsun artan beta hcg görünen küçük kese ve pıt pıt atan kalp atışlarını duyun inşallah . Sonrada muhteşem bir Doğumla kavuşun bebeğinize inşallah 🧿
Tgcy Ayse_okyel ayy cok sağol canım benim amin inşallah güzel dileklerin için rabbim inş isteyen herkese tez vakitte nasip etsin hayırlısı ile cok sağol🙏🏻🧿
Blackkcat krktasnihal90 5+5oldum bugün evet canım,2gün önce kese için gittim minnak bir kese gördüm çok şükür,kalp içinde 16ocakta gidicem💕
Tgcy Ezgi1990 yumurtalamanın 10.günü 2.02 çıktı 14.günü gebelik testindede silik çıkmıştı bugünde adet günüm kan değerimde çıktı 79.37
Ezgi1990 Tgcy hayirki olsun bu arada. Sagsaljm gelsin insallah 😍 benim de yumurtlamanin 9. Gunu kan yaptilar acilde 0.1 cikti o zaman hala bi umut var icimde insallah benim de basta cikmazda sonradan cikar 🤲
Tgcy Ezgi1990 sağolasın amin inşallah isteyen herkese nasip etsin evet yükselebilir allahtan ümit kesilmez🥰
Mucizem06 Ezgi1990 aynıyız canım 9. Günü benmde 1.2 çıktı bakıcam haftaya bidsha yaptırcam 🙏🏻 İnşallah olmuştur inşallaahhhhj❤️