Uzun zamandır yüksek tansiyondan dolayı takipteydik. Bugun idrarda protein kaçağı olduğunu gördük. Yarın 24 saatlik idrar toplayacağım ve sonuca göre Pazartesi Doğuma alacağız dedi doktorum. Pazartesi 37+0 oluyorum. Açıkcası bu haftada Doğum yaptığım İçin yavrumun kuveze girme ihtimali var mı.? Yada Doğum yapan anneler herhangi bir sorunla karşılaştınız mı ?😔