Pamukeller Umudum123 bende öyle düşünüyorum ama sanki söylenişi zor gibi akın da havalı ama sanki ıkın der gibi 😂😂 Görkem de hem kibar hemde söylenişi kolay. Çok kararsızım
Mrym005 Bebisimin cinsiyeti belli değil ama eger erkek olursa Mehmet Akın olcak. Mehmet kayinbabamin ismi. O yüzden bana göre Akın guzel 🤗