ZehraMuge zaten doğumdan sonra uzun bir süre kanama oluyor ama miyomdan dolayı fazla bi kanama olmadı herkes gibi arada olan arada geçen 40-50 gün süren kanamam oldu.Doğumda bana söyledi zaten doktorum epidural olmuştum, miyom var ama korkulacak değil temiz görünüyor onu da alıyorum dedi ben de tamam dedim,sonra patolojiye gönderdiler sonuçlar temiz geldi.Ve miyom alındıktan sonra hiç adet gecikmesi yaşamadım, gebelikten önce hep 5 gün 1 hafta kadar gecikme oluyordu, demek ki miyomdan kaynaklıymış diye düşünmüştüm.