Burcu2121 Kizlar merhaba 13.haftanin icindeyim dunden beri basim agiriyor gecmiyor bi turlu parol almak istemedim ama dayanamiyorum var mi bi onerisi olan
Seymanur0707 Burcu2121 bence çekme parol içilebiliyor hamileyken iç bi tane ekstra bi çözüm gelmedi aklıma
Grhn Burcu2121 hamileyken parol ve minoset kullanılıyor . Miğde yanmanızda olursa gavıscon içilebilir
Meralll Burcu2121 geçmiş olsun benim de migrenim var , baş ağrılarım çok oluyor. Doktorum parol içebilirsin dedi
Filiz_Gulsah7 Burcu2121 canim bende migeren ve sinüzit var doktor cok şiddetli agrilarda parol kullana bilirsin dedi ama ben ikizlerimi tehlikeye atmamak isin basim her agridiginda vikisle ovuyorum agrimi geciyiyor 😊😊
Ececik07 Burcu2121 ben baya baya çok içiyorum kesmiyor acilde parol serum taktırıyorum o daha etkili oluyor rahat ol doktorlar izin veriyor 4 saatte bir 2 tane atabilirsin
Yenianneadayi2208 Burcu2121 bende migren var doktorum minoset yazdı günde 3 tane alabilirsin ama tabi o kdr kullanmasan daha iyi dedi.
Mervazz Burcu2121 kucuk havluyu yada tulbent kat kat kapip hafif iliklikta islatip aliniza koyun ve bir saat uyuyun inanin rahatliyosunuz benimde cok bas agirim oluyordu
Gamzedngdn Burcu2121 bende 14+4 haftalık hamileyim 2 haftadır bazen hafif bazen ağır derecede baş ağrısı çekiyorum parol içmek istemedim bende vikis sürdüm hep canım vikisle ovala biraz uzan dinlen geçiyor ☺️ Sağlıklı hamilelik dilerim ❤️
Yenianneadayi2208 Akduygu ben 2 farklı doktora danıştım ikisi de minosetle parol önerdi.Kullanabilirsin dediler.Çok sık olmamak şartıyla kullanıyorum valla.