Kızlar bugün kurtajdan sonra ilk kontrolumu oldum. Ultrasona girdim ve doktor yumurtlama gerçekleştiğini bugün yarın catlayacagini söyledi. Kurtajdan sonraki 12. günüm bu arada. Bu süre zarfında yumurtlama gerçekleşmesi güzel bir şey değil mi ? Pataloji sonuçlarım da temiz çıktı. Bu kadar çabuk yumurtlama beklemiyordum fikirlerinizi almak istedim 😊