mermeral Arkadaşlar merhaba. Bugün doktor kontrolüm vardı. Doktorum amniyotik sıvının alt sınırda olduğunu söyledi. Çarşambaya kadar havuç suyu iç Çarşamba gel dedi. Başka ne yapabilirim başına gelen var mı?
Gonay mermeral merhaba bndede aynı sorun cıktı havuc ve elma suyu önerdı.sızın kacıncı haftada cıktı?ve sonra arttımı?