Bahar4516 Manurol sase kullandım ama gecmedı doktor bugun ıdrar tahlili yaptı yuksek cıktı ıdrar kültürü verdım uc gun sonra sonuc cıkcak bu üç gün içinde bebegıme bısey olurmu :/ 14haftalık hamıleyım nolur bılgı verı. Nolur
Kubuuu1 Bahar4516 dut kürü var araştırıp onu yapabilirsiniz. Çamaşırlarınızı utuleyerek giyin günlük ped kullanmayın ve pamuklu çamaşır giyin mutlaka bol su tüketin mümkünse bir de klozet kullanmayın
fadimeozbas @Bahar4516 Yok hemen öyle bişiy olmaz bende çok sık yakalanıyorum ama kefir ve probiyotikli yoğurtlar çok iyi geliyor tavdiye ederim
Mrveozkan Bendede var pazartesi gitcem doktora karnimda su toplamis enfeksiyon basina gelen varmi kizlar