didematlas Canım bende de düşük tansiyon var ama doktorum bana tansiyon yükselmesi sakıncalı demişti dikkatli ol ilaçlarını aksatma. Bence gebelikte en önemli sağlık sıkıntılarından biri bi bu tansiyon. ishal hakkında bir bilgim yok. Allahın izniyle sağ salim kucağımıza alalım yavrularımızı 🤰🏻🐣🐥💕