Merhaba arkadaşlar,
Ben 8.haftamdan beri kanama yaşıyorum , kanama alanları tespit edildi biri zamanla kaybolmuş ama Rahim ağzı yolundaki alan geçmiyor 8. Haftamdan beri progestan iğne ve jel kullanıyorum , yorulacak hiç bi iş yapmıyorum , çok dikkatli olduğum halde önceden AYDA 1 kanamam oluyordu şimdi 18 haftalığız haftada 1 olmaya başladı , her seferinde inanılmaz bir korku yaşıyorum , bu şekilde kanama yaşayıp sağlıkla Doğum yapan varmı ?