Abcd_123 Merhaba hanımlar, 36+ 6 dayım bebeğin hareketlerinde azalma var sanki 2 gündür, kontrole gittiğimde herşey normaldi ,son haftalarda azalma olması normal midir?
Ozlemhuslu Abcd_123 bende 37.haftadayım. benimde çok nadir hareketlenmesi ama sertleşme başladı busefer de baya elimi karnımın bi yerine koyuyorum nasıl sert tepki veriyo zaten bi de günde 2 defa hıçkırıyo 10 15 dk tamam diyorum iyi 😊
Ecemsbaby Abcd_123 doktorum bebeğin yeri daralacağından bebeğin hareketlerinde kısıtlanma olabilir demişti, sizin de haftanız baya olmuş normaldir sanırım 6 saatte 10 hareket gözlemliyorsanız sıkıntı yoktur nst çektirin bence emin degilseniz.
Ebrugunesss Abcd_123 normal diye biliyorum hiç hissetmiyorsan git hastaneye ama gün de 3 4 kez hissediyorsan gitmene gerek yok çünkü artık yeri daraldı zor hareket ediyor
ALIBERI Abcd_123 normal canm gün geçtikçe bebek yeri daraliyo ve hareketleri azaliyo mrk etme canm 37 haftadasin
bilgihamile Bende bugun gittim azalma hissettim sertlesme ve agri vardi. 33 haftaligiz. Suyum fazla oldugundan sertlesmis karnim. Haftada 1 e dustu randevularim. Ve doktor en ufak birseyde hemen gelmelisin dedi.