KukyFurMama Merhaba Şubat anneleri, bizim sıramız yaklaşıyor şükür. En yakınlarımdan doğuma gelenlere tutmak için çikolata almak istiyorum hacı şeriften. Ne zaman almalıyım? Doktor 37den sonra her an hazır olun dedi. Birkaç güne 34 haftalık olacağım
Muallimannecik KukyFurMama bende 35+3 üm dün sipariş verdim hava sıcak olmadığı için erime olmaz gelende bayatlamaz diye düşündüm hastane çantamın yanına koyacağım gelince hazır dursun diye
iremss Raf ömrü 1 yıl demişlerdi, çokta bişey kalmamış alabilirsiniz gibi ama isterseniz saklama koşullarını falan sorup garantiye alabilirsiniz