Busrasalt Merhaba kızlar 11 haftalık hamileyim bulantı vs çok olmadı hatta bu aralar tamamen bitti hiç hamile gibi hissetmiyorum böyle olan var mı 😂 ayrıca bebişlerinizi ultrason da hareket ederken gördünüz mü
Maytekin Busrasalt 11+4’üz bulantım yok iştahsızlığım yok bende kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum tek farkım çok sinirliyim bu da en çok kocamı etkiliyor 😂 hareketlerini gördük ultrasonda
Annesininmucizesi- Busrasalt bende de belirti yok hissetmiyorum insaLalah iyidir minnaklarımz🥰gördüm bende 10 haftalıkken😍haftaya kontrolümüz var insaAllah ikili test ultrason da temiz çıkar dua edelim birbirimize
Rkalkan Busrasalt benim bulantım devam ediyor ama aralıklarla .. Pazartesi görürüz inşallah 💕🙏🏼 Siz gördünüzmüü
Busimss Busrasalt biz normalde 11+2 yiz ama 12 haftalık çıkıyoruz ultrasonda ☺️ Perşembe günü gördüm miniğimi girmeden önce çikolata yedim evet hareketliydi videoya da cektim bakıp bakıp izliyorum sağlıkla gelsin insallah ☺️ Hiç mide bulantım olmadı bu arada benim de göğüs damarlaşması çok
Busrasalt Annesininmucizesi- benimde 10 gün sonra var ikili test rabbim bütün hamişlerin sonuçlarını tertemiz çıkarsın inşallah 🥰
Ses23 Benim bazen bebek olan tarafta ağrı oluyor uzanınca geçiyor ama akşamları yürürken karnımda kasılma oluyor yürümemi çok etkiliyor dik yürümek istiyorum karnım kasılıyor ağrı giriyor
Ses23 Annesininmucizesi- benim De hamileliğim riskli yürüyüşe filan hiç çıkmadım ama evde yürümeyi kastetmiştim anlam veremiyorum gündüz normal bir şey yok akşam olunca dik olunca karnım kasılıyor ağrıyor kambur olcm😂
Annesininmucizesi- Ses23 ah şimdi anladım 😅kuzum ayaklarını sıcak tut farkında değiliz üşütüyoruz oda sancı yapar
Busrasalt Busimss bende perşembe gördümmm doktora soruyordum hocam hareketi gözükürmü diye Tam o sırada sanki beni duymuş gibi hareket etti inanamadım rabbim hayırla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰🥰🥰