Kızlar şuan 13+5 im ama iştahım hiç yok kusmalarim azaldı yine de fazla yemek yiyemiyorum uykuya o kadar çok düşkünüm ki anlatamam. Hayatım boyunca hep 45 kiloydum şimdi 43 kiloyum acaba bebeğe bi zararı olur mu sabah eşim ise giderken onunla iki dilim ekmek filan yiyorum sonra geri yatıyorum bi uyanıyorum ki saat öğleden sonra 2 olmuş sonra meyve filan yiyorum açlık hissetmiyorum ama yine de biseyler yemeye çalışıyorum. Bu iştahsızlık normal mi sizce?