[silindi] Meryemcez ben araştırma hastanesine gitmiştim tıbbi genetik bölümüne yalan söyledim 3 düşük yaptım dedim öyle kan aldılar yoksa bakmıyorlar illa yaşamamız gerek sanki neyseki inandılar burdan öğrendim kızlardan çoğu kışı öyle yapıyor
Meryemcez [silindi] artık bende öyle dicem mecburum yani zaten doktorumda 3 düşük yaptım de falan diye
Meryemcez Aysegulum27_ yok gayet güzel büyüyorlardı doktorun 18 mm 21 mm olmuş dediklerini hatırlıyorum hamile kaldığım da çatlatma iğnesi kullanmamıştım