Merhaba arkadaşlar 2 gun önce bebisim olacağını öğrendim ilk gebeligim ve sürpriz oldu hiç beklemiyordum. Dün doktor kontrolüne gittik kist varmış ve kanamam olduğu için düşük tehlikesi varmış ilac verdi yatacagim bir süre. Ama beni mahveden mide bulantısı baş ağrısı ve halsizlik. Sizde durumlar nasıl? Hala olayın şokundayim :) aklımdan 1 saniye çıkmıyor inanamıyorum. Aynı duyguları paylaşanlar varsa belki rahatlatır beni