28Nisan19 ayy haftalar gectikce bende de dogum fobisi basladi.34+6 haftaligim.yarin 35 olacagim Allahin izniyle.erken doğum riskim var dr.um hazirlikli bekle dedi.bu ikinci gebeligim.ilkinde hersey lay lay lom gibiydi basima ne gelecegini bilmedigim icin😂😂simdi ne yasayacagimi bildigimden dolayi tırsıyorum🤣🤣bence sende takma sonucta ne yasayacagini bilmiyorsun.cogu şeyi kulaktan dolma yada izlediin gordugun videolardan biliyorsundur.sal gitsin bacim istesende istemesende o sancı cekilecek o cocuk doğacak🤣😂🤣😂
Tabi bunlar espri niteliginde söylenen seyler.cok stres yapma.yaptikca kendi kendini yipratirsin.sadece bebeginle kavuşacagin anını düşün.onun o yumuk yumuk ellerini,minicik ayaklarini,sana bakacak olan gözlerini düşün.onu giydirip öpecegin,öpmeye doyamayacagin zamanlarini düşün.inan bu dusunceler beynini rahatlatacak yüzünü gülümsetecek☺️gerisini de Allaha birak.Rabbim herşeyi yoluna koymustur.zaten doğuramayacak olsak Rabbim bu doğurganlik özelligini bizlere nasip etmezdi.Anne olacaksin yaa düşünsene 😍😍sadece bunu düşününce bile mutlu olmaya,o aciyi cekmeye değiyor😍sakin ol kendini kasma.aldigin kiyafetlerin içinde bebeğini düşün ve herseyin zamanini bekle.😍☺️🤗