Bizim muayenemiz 180 TL. Ultrasonda istediğin verimi alırsın canım merak etme ben daha 10 haftalıkken 1 albümlük fotoğrafımız birikti valla. Video hiç istemedim çünkü ben her muayenede telefonla çekiyorum 🙂 ikili taramamıza 2 hafta var fiyat sormadım açıkçası ve Doğum için istediğin birçok yere gelebiliyorlar diye biliyorum, ben Doruk’ta istiyorum Dorukla anlaşması var ama Doğum ücretini daha sormadım. 5 fıtık ve 1 ameliyatım var o yüzden sezeryan olucam.