Lütfen yardım edin bu konuyla kafayı yicem gerçekten 😥 Gaziosmanpaşa’da oturuyorum. Şuan 13. Haftadayım doktor arayışındayım. Kanamalarım oldu düşük riskim var . Bitürlü beni rahatlatabilcek doktor bulamadım . Kontrollerden dönüşte hep üzülecek bir sebebim oluyor 😔