Nurcan6148 40+0 Kizlar yatisim yapildi dualarinizi bekliyorum.Birkac gundur hep bir islaklik hissediyordum.Bugun doktor test istedi.Meger suyum siziyormus.2 cm aciklikla yatisimi verdi ama ne sanci ne bisey Allah yardimcim olsun.Korkuyorum bol bol dualarinizi bekliyorum🙏
omerinannesi01 Nurcan6148 Allah yardimcin olsun canim stres yapma kalmis bebisine kavusacaksin ona odaklan onu dusun surekli
Emel_11 Nurcan6148 ALLAH yardımcın olsun.umarım canın çok yanmadan evladını kucağına alırsın:) biz hamilelere de dua etmeyi unutma doğum anında ki annenin duaları kabul olurmuş:)
Nurcan6148 Deletedmom317 Dogdu guzel kizim.En yakinzamanda hikayemi paylasacgim.Bugun 1 haftalik olduk.