Aslhntugra ben 34. Haftada gittiğimde bu hafta başla demişti doktorum sizde artık başlayabilirsiniz bir ayağınızı hafif yüksek bi yere koyarak deneyebilirsiniz baş parmakla olmuyor açıkcası çünkü ulaşmak güç oluyor işaret parmağın 1. Boğumunu hafif geçirerek yapabilirsiniz bide böyle nette gösterildiği gibi aşırı esnetmeye çalışmayın canınızı yakmadan yavaş yavaş yaparsanız kolay olur sizin içinde