nimet_52 Karaa canım bence git doktora danış çünkü ben yeni evliyken doktor akne ilacı yazdığında kesinlikle hamile kalmicaksın bunu kullanırken demişti ben o sıra hamile değildim ama yıne de ne olur ne olmaz diye hiç kullanmadım
Kbrbydk Karaa mutlaka doktora gidin. Akne ilaçları anormal bebeklere yol açıyor sakat olur allah korusun. Normalde en az 6 ay sonra hamile kalmak gerekir saglikli bir gebelik için
Mervee58 Karaa doktora gitmelisiniz burada kimse bilemez aknetrent tarzı ise bende kullandım ağır ilaç geciktirmeyin lütfen
2202020 Karaa mutlaka doktora danışın o ilaçları alırken 6 ay hamile kalınmayacak uyarısı oluyo çünkü
civcivimmm Canım seni korkutmam istemem ama mutlaka doktora git benim eşim için bile doktora gittiğimizde eşime bu ilacı kullanıcaksanız korunmalısınız asla hamilelik olmamalı demişti
sulehanim Şöyle akme ilaçları x kategorisi kesinlikle yasak aslımda doktor da bilemez şu amda sıkıntı varsa ilk 3 ayda çıkar inş sıkımtı olmamıştır illa olacak die bişi yok sen gönlünü ferah tut doktoruna git