Eceveannesi Uff ben sorun yok diye yazıyorum. Hala endişe etmem için örnekler veriyorsun. Uslup sadece hakaretle olmaz. Sokak kedisi ile ne işin var, karnındaki önemli degil mi vs tarzı azarlar gibi yazmışsın,üstelik her şey yolunda dememe rağmen. Doğru bulmuyorum diyorsan da bunu duzgunce haddini bilecek sekilde yazacaksın. Ayrıca kediden insana gecen virüs yok. Doktorum da götürdüğüm veteriner de sadece dışkısına dikkat et dedi,onda da toksoplazma varsa vardır, bu kadar. Sahipsiz ve hasta bi kedi tedavi ettiğim için de hiç pişman değilim.