Nerden başlasam cümleyi bilemedim ama şöyle söyliyim 19 haftalık hamileyim ilk defa kabız oldum galiba çok zorlanıyorum tuvaletimi yaparken kendimi zorlamamaya çalışıyorum ama yaptıktan sonrada açık sarı sümüksü akıntım geliyor iki üç kez peçeteyle siliyorum anca gidiyor normal midir sizce doktoruma sormaya utanıyorum 😐