kkardelen42 senin gene biraz daha iyi haftan ben 32+2 haftalığım daha aşağı doğru bi sancı giriyo bıçak sağlanması gibi herşey normaldi rahim ağZı uzunluğu falan ama yinede çok korkuyorum doktorum artık bu haftalarda normal rahim doğuma hazırlıyo kendini diyo baş aşağı duruyo nerdeyse üç aydır böyle pozisyonu hiç değişmedi.