Merhabalar hanımlar 34+4 doktorum bebeğimin suyunun azaldığını söyledi normalde hafta da bire inecekken kontrollerimiz 3 gün sonra yine çağırdı, bol bol da du iç dedi. 3 gün sonra tekrar gittik durum yine aynı 100 olaması gerekirken zorla 50 dedi 🥺 ne olur ne olmaz akciğer geliştirici iğne verdi yani erken dogabilirmiş, 3 gün sonra tekrar çağırdı. Bu arada doktorum aile dostumuz çok güvenirim başkası olsa hemen başka doktora giderdim. Var mıdır böyle su azalması başına gelen? Yada şahit olan, burada okuyan. Ne yapmam lazım bilemedim 🥺