VMG ben 3 ay önce doğum yaptım, aysun hocam aslında çok ilgili bi doktordu fakat hasta sayısı çoğalınca sanırım ilgisi de azaldı, bi çok kişi artık aysun hocamın ilgisizliğinden sorularına cvp alamamaktan şikâyetçi, ben memnundum ama bi bebek daha doğurmayı düşünsem tekrar aysun hanıma gider miyim , bilmiyorum .