Hayırlı günler bayanlar 36+1 ve doktor Sezaryan dedi bebeğin yeri daralmış kilosu 3.200 gram normal yapamazsn diyip Ocak 20 ve 25 arası ameliyata alırız dedi ve 5 günde bir gelip nst yaptır 10 günde birde kontrole gel dedi ve ben Sezaryandan korkuyorum hayatımda ilk defa ameliyat olacam oda nasıl olacak nasıl geçecek ağrısı nasıl bişe hiç bilmiyorum ve çok korkuyorum İstanbul'da tek yaşıyorum 22 yaşındayım ailem köyde sezaryan sonrası nasıl yaparım Bilmiyorum annem gelecek sağolsun ama yinede korkularım var ya bişe olursa diye sonuçta ameliyat kötü bişe olacak diye korkuyorum benim gibi korkuları olan varmı acaba ne yaptınız nasıl geçti sezaryan sonrası ve ilk gebeliğim😔