Serguzest Esnemn bende daha 5+5 im ama kafamın yarısı çatlayacak gibi Gebelikle ilgisi varmı bilmiyorum ama. bulantılarım da var
Bebibebi Esnemn bn 16+4 teyim 1 aydır geçmiyo resmen doktora gittim tansiyon düşük çıkıyor hamilelikten dolayı parol dışında hiçbirşey vermiyorlar
Ozget Ayyyy ben 3 gundur basladi deliricemmm 11+5 haftalik hamileyim mide bulantim da yeni basladi napicam bilmiyorumm
Halime_dgrl12 Ozget benim de bu haftalar da böyleydi hatta 1 hafta hiç tv açmamıştım o kadar yani sonradan geçiyo çok şükür
Esnemn Serguzest bende 6+3 birdahakine doktoruma danışıcam benimde tepesinde ağrı acı saç diplerimde de
Ozget Maytekin aynıyız bende deliricem 3 gundur kendime nazar degdirdim galibaaaa hic bulantim falan yoktu. Bu arada 11+4um elim 5 e basmis
Ozget Maytekin bende sali gunu yaptırıcam inşallah... bide cinsiyet söyluyolar 2lide çok heyecanlıyım
Seyda10 Esnemn hiç sorma baş ağrısından yemek yiyemiyodum çok ağlıyordum o kadar ağrıyordu ki anlatamam