Merhaba.
İlk 3 aydan sonraki süreçte çalışacağım için göğüs pompası arayışındayım. Henüz bebek gelmedi ama madem alacağım, şimdiden alayım belki lazım olur dedim. Avent ve lansinosh en çok gördüğüm markalar. Mochiyi önerenler de oldu. Ama bildiğim kadarıyla mochi manuel. Kendi tavsiyeleriniz veya çevrenizde kullananların tavsiyeleri neler? Tekli mi ikili mi almalı? Manuel mi elektrikli mi daha iyi? Benim bildiğim markalar dışında önerebileceğiniz başka bir ürün var mı?