Mujde- benimde 28+6da 37cm 1400gr dı prensesim💖 Ben genel olarak hamilelik sürecini sevemedim o yüzden her şeyi zor geliyor ve 2. çocuğu bile düşünmüyorum artık🙈 Dişetlerim, burun kanamam, halsizlik, uyku, çabuk yorulma, gece-gündüz tuvalet seansları, geceleri uyuyamama, saçlarım bembeyaz oldu gebelikten boyatmadım, yürüyüşe çıkıp 15dkda yorulma bin pişman eve dönme, ilk 18haftada mide bulantısı vardı, kan değerlerim çok düştü🤢Hafif üşüdüğümde bademciklerim şişiyor 2defa iltihaplandı antibiyotik kullanmak zorunda kaldım(normalde hiç hastalanmazdım) Bir de gece bir taraftan diğer tarafa dönmekte zorlaştı🙈Son günlerde kalça ağrısı.. hee birde aldığımız kiloları vermeyi de düşününce işin içinden çıkamıyorum😂Ama tabi hissettirdiği duygu dünyalara bedel diyebilirim❤️❤️