Ecemsbaby Ttli1_ benim de erken doğum riskim var ama açıklık nst de sancı falan yok. Doktor bebeğin gelişimi ile bağlantılı olduğunu söyledi benim durumumun. Senin neden erken doğum riskin var canım?
Kbrbydk Ttli1_ benimde en baştan beri var canım yarın 30.haftayi dolduruyoruz. Serklaj oldum rahim ağzında kısalma var.
nazsimaova Ttli1_ bnm 29+4 te erken doğum riskim var acilmam oldu sancılarım oldu rahim agzi yetmezliği varmis bnde simdi 32+4 haftalik oldum
Prensesmomy 29 haftadan beri var şuan 35im korkma açılman sancın yoksa dinlen bol bol yat Allahın izniyle bişey olmaz inşAllah