Seymacandemirtasdemir27 Merhaba kızlar gelişimin önde gitmesi erken doğum demek mi? Ve 4 kilonun üstünde normal doğum olmuyor mu ?
Pcosaragmen Ben de surda bekleyeyim ,çok merak ediyorum 2 hafta önde bebeğimiz,kıyafetlerini bile yikamadim daha 33 haftanın icindeyiz Seymacandemirtasdemir27
Kizkalesi Seymacandemirtasdemir27 olmuyor canım genelde. Benimki de önde kilosu boyu ama doktor günümü doldurmadan almıyor yani tam 9 ay.
hamiszns Seymacandemirtasdemir27 aynen bizde 10 , 15 gun onde gidiyoruz ve iri bir bebegiz. bende dr ye sormadim erken dogma ihtimali varmi yoksa yinede zamanini beklermi diye. baska bir sikintiginolmadigi surece.
Tubakrblt Ilk dogumsa biraz zor oluyomus normalde 4 kiloyu bulunca ilk dogumda suni sanciyla baslatiolar ama herkezde ayni degil en iyisi bi doktorumuza veya ebenize danisin