Kizlar 19+4 gebeyim. Haftalardir gecmeyen bir bas agrim var. Agri kesici al dedi doktor ama aldikca vicdan azabi cekiyorum. Agri sol tarafimda, sinuzit ve migrenimde var zaten. Yasayan var mi? Yada bitkisel cozum yada dua bilen... Allah hepimizin yardimcisi olsun insaAllah