Tumurcuq Selam kizlar şimdi ben 21 hafta 1 gunluyum kendi hesabimla 6 aya yeni girdim ama uzi hesabna gore hala 5 ayim tamam deylmş..kafam karsti şimdi ben kac aylikim?
Esra85 Tumurcuq https://imgyukle.com/i/VHyPuG buradan bakın. Hafta ve ay hesabı farklı oluyor. Ayı 30 gün olarak hesaplarsınız haftayı 7 gün olarak . Öyle olunca 7 gün x 4 hafta = 28 gün olur. 1 ayligim derseniz 4 haftaya orada ki 2 günü hesaplamamiş oluyorsunuz. Kafa karışıklıgı da buradan geliyor.