Çalışabilir raporu almak için 31. haftada mı yoksa 32. haftada mı doktora gitmeliyim?
Fadimega 32 haftada veriuorlar
Fadimega ben 32 bitince gitmiştim rapor için
Fadimega 32+0 da gelin demislerdi bana tam o gun ciktim izne
Fadimega 31+6 da aldım doktorum 32 diye yazdı.