Elifcek Dün doktor kontrolüm vardı ikizlere hamileyim biri 110 gram diğeri 112 gram olmuşlar iyi mi sizce bir arkadaşım da hamile 15 haftalık aynıyız onun ki tek bebek 180 gram olmuş aklıma takıldı
Muge0609 Elifcek Ama Siz 2 Tane Bebiş Taşıyosunuz Aynı Olması İmkansız İkizler Zaten Zayıf Yapıds Olur. Siz Hiç 3.5 Kilo Doğan İkiz Duydunuzmu ☺️Her İkisinin 3.5 Kilo olması Demek Sizin 7 kilo Taşıyor Olmanız Demek amniyon sıvısını Hedaplamıyorum bile. İkizler Minnoş Olur Korkmayın ☺️
ARNN Elifcek sagsalim olsunlar inweAllAh bende 15+5de gittigimde 183 gramdi ama sen ikiz tawiyorsun canim normal seninki,inweAllAh artacakda henuz bawindasin ve unutma mawAllAh ikiz bebek yani
Kedili_Anne Elifcek bence çok normaller canım. İkizler öyle oluyor zaten. Tek bebekleri kıyas alma asla. ikisi de kendi arasında dengeli olsunlar en önemlisi de o diye biliyorum.
Misskokulumm Elifcek kuzum ikiz taşıyorsun tabi ki diğer bebişlerle bir olmaz sen kimseyle karşılaştırma doktorun iyi diyorsa sıkıntı yoktur sağlıkla gelsin kuzular🥰🤗
Muge0609 Elifcek Değildirler Merak Etmeyin Çok Şanslısınız İkiziniz Olucak ☺️Sağ Salim Kucağınıza alırsınız İnşallah ☺️