Kızlar kısmetse oğlum olucak sizce bu isim güzelmi
Ablama Çocuğuna Koyması İçin Söylemiştim o batuhanı Seçti 😂
@Ozgegoktug Az öce bi posta yazdım bu ismi aşırı havalı ve inanılmaz hoş🥰