Kızlar 25+4 oldum ve aldığım kilo 11-12 arası şu anda. Postlarda düşük kilolalar gördükçe morelim bozuluyor ben niye çok aldım diye. Oysa hamileyim diye günlük yaşantımda farklı beslenmiyorum. Boy etken midir bu duruma onu da bilmiyorum. Doğuma kadar 15 kilo ideal diyorlar ama ben 20 olacak gibiyim. Nasıl zayıf kaldınız 🐣