Neslihanbew geçmiş olsun canım. Ilki sezeryandi. 18ay arayla hamile kalınca ikinci de sezeryan . Ssvd yapan var mı bilmem sayılı doktor varmış oda ücretleri uçuk. Keşke normal nasip etse rabbim. Sütüm yoktu ilkinde çok üzülmüştüm mememin başına gelmeyen yoktu. Ikincisinde de çok korkuyorum. Spinal olsam diyorum tentene temas falan fayda eder mi ? Ilki genel oldu bebek senden önce geliyo ayılmak kalkmak ilk saatler zorluyo. Herşeyden önce süt konusu . Inşallah ikinci yavrumun kısmeti vardır da doya doya emziririm 🤲