Sese2 Merhaba arkadaşlar. Kartal vera hastanesine Ayşe hn a gidiyorum. Herşeyinden cok memnunum, ilgisi ultrason kalitesi tavsiyesi. bu hastanede doğum yapan var mı? Memnun kaldınız mı?