deletedmom211 merhaba. Ben de tatlıya aşırı düşkündüm hamileliğimde çok fena tiksindim. Kokusunu duymak dahi istemiyordum. Ben de sizin gibi deli gibi hamburger istiyordum, eşim kızıyordu yeme ben sana yapayım diye ama evdekiler dışardakiler gibi olmuyor. Burger king 2 ya da 3 kez yemişimdir mideme dokundu köftesi genelde. O yüzden size arbys tavsiye ederim. Fırınlanmış et olduğu için hem sağlıklı hem mideye dokunmuyor. Canım hamburger istediğinde direkt ordan yiyorum 👍🏻