Ayseyucel33 Hanımlar merhaba ben 11+5 günlük hamileyim sanırım, saçma gelecek size ama 😊 gögsümü hafif sıkınca, ucundan su gibi bişey geliyor bu nedir normal mi bilen varmı acaba
sssibel Ayseyucel33 Sıkmamanızı öneririm hanımefendi, ilerleyen zamanda zaten kendiliğinden de akıyor o sıvı ama sıkmanız rahimi uyarıp erken doğuma sebep olabilir. Zaten doktorunuz da sizi bu konuda uyaracaktır.
Ayseyucel33 Ytelmas evet çok sıkma diyorlar ama kurcalıyorum işte huyum kurusun 😂 ay iyi yaa normalse korkuyordum açıkcası