Merhaba kızlar,
ne kadar dikkat etsemde hasta oldum.önce yanmayla başladı boğazım akşama doğru şişti. Bir baktım çilek gibi olmuş gece zor yutkundum nefes alamadım.Eşime ıhlamurlu pastil aldırdım ıhlamur içtim gündüz,akşam yatmadan da tuzlu sirkeli su yapıp gargara yaptım ama kusacaktım 🤢 arada hapşuruyorum grip olacağım çok fena. Denediğiniz,bildiğiniz başka doğal yöntemler var mı?