Aysegnl51 ben de sinif öğretmeniyim allahtan bana sınıf vermediler bu yıl müdürüm anlayış gösterdi dönemin ortasında sınıfı bırakmak istemiyorum dedim. Onlar da okuma yazma bilmeyen üst sınıf öğrencileriyle ilgilenmemi istediler. Bireysel olarak o öğrencilerle ilgileniyorum sürekli ayakta değilim çok şükür. Ama yine de yari yıl tatilini iple çekiyorum. Az kaldı çok sukur